Saturday 2 July 2011

Sekuat Cinta Kita

Dia adalah segala-gala nya bagi ku....aku sangat merindui mu...aku perlukan dia dalam hidup aku..masih ku ingat,kalau aku merajuk pasti dia akan memujuk aku,kalau aku susah dia pasti akan tolong aku,kalau aku sakit pasti dia akan jaga aku,kalau aku ada masalah dia lah tempat pengadu ku..kini,semua nya sudah hancur kerana dia meninggalkan aku..Apa maksud ini?? Aku masih tak boleh terima atas pemergian dia,sedangkan aku disini terseksa..Aku tidak sanggup menghadapai ini semua, hidup aku perlu kan dia,hanya dia seorang jadi penghibur aku. Dia adalah sebahagian hidup ku, saat aku menangis dia akan pujuk aku dan lap air mata ku, saat ku sakit dia menghantar aku pergi hospital. Dia sanggup berpatah balik menghantar aku asrama dan kemana-mana sahaja. Setiap kali cuti pasti dia akan menganjak aku ke TamaN dan kemana-mana sahaja. Di manakah aku hendak mencari Kasih Sayang seperti ini Kalau tidak daripada dia. Saat aku sedih beginilah aku perlukan dia di sisi ku dan disampingku. Aku perlu kan dia,aku perlu kan dia... Kasih Sayang amat aku perlu kan saat ini,akan ku ingat saat aku dibelai,saat ku bersama nya dan saat yang terindah yang pernah kami berdua alami. Seandainya dia masih ada bersama ku pasti dia sekarang akan menemani aku sepanjang hari dan sepanjang hidup ku. Hidup aku berliku aku merasa diri ku ini tak berguna. Jika ada dia pasti dia akan membahagiakan setiap detik bersama dia. Dia lah satu-satunya bagi aku. Wilson aku akan merindui mu dan mengingatkan setiap detik kita berdua..

No comments:

Post a Comment